tips for all

Your Ad Here
Subscribe to refuzimplant

Powered by us.groups.yahoo.com

Text Banner Rotation Demo





DACA REFUZI CHIPUL ATUNCI AFLA DE CE TREBUIE REFUZAT
Subscribe to refuzimplant

Powered by us.groups.yahoo.com

cum sa pozitionati corect mainile pe tastatura

sâmbătă, 12 iulie 2008

declaratii de dragoste

Am buzele umede si iti rostesc numele.Am o inima,un suflet,o noapte si o zi,am vise si sperante,dar mai presus de toate am sentimente si ele iti apartin.TE IUBESC!

Imi arde gura de dorinta! Vrei sa mi-o stingi cu o gurita?
Daca inima te lasa la mine sa te gindesti, trimite-mi macar un sms ca sa vad ca ma iubesti…!

10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% te iubesc !

Nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca tu nu ai exista intotdeauna imi inveselesti ziua si ma faci sa simt ca traiesc cu adevarat. tu esti steaua mea calauzitoare care imi pazeste noptile. nu pot decat ca te iubesc foarte mult si tu esti totul pentru mine!!!

Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate a fost o poveste a fost ziua in care te-am intalnit pe tine.

Lista mea de bloguri