tips for all

Your Ad Here
Subscribe to refuzimplant

Powered by us.groups.yahoo.com

Text Banner Rotation Demo





DACA REFUZI CHIPUL ATUNCI AFLA DE CE TREBUIE REFUZAT
Subscribe to refuzimplant

Powered by us.groups.yahoo.com

cum sa pozitionati corect mainile pe tastatura

sâmbătă, 12 iulie 2008

DE CE ?

DE CE?
Cu aceste 2 cuvinte incepe fiecare intrebare din lungul sir de intrebari care ma bantuie in ultima perioada,o perioada destul de confuza,intensa in ceea ce priveste trairile mele,mai profunde ca niciodata.Pana nu demult eram doar o “umbra”,un suflet fara dorinte,vise,sperante,convins ca nu voi avea parte de nimic frumos in viatza mea,convins ca nu voi avea dreptul niciodata la FERICIRE.
Dar ai aparut TU,precum o raza de lumina,strapungand bezna in care era cufundat sufletul meu.Si m-am trezit brusc din “coma” profunda in care ma aflam.Precum un nou nascut,am inceput sa respir,sa privesc,sa visez,si mai preus de toate sa am dorinte, sa SPER.Iar atunci cand privirile,mainile,buzele noastre s-au intalnit,fiecare particica a trupul meu a tresarit,trezindu-se la viata,cu o dorinta de a trai mai mare ca niciodata.Pana nu demult cautam rostul vietii mele,cautam MOTIVUL care imi lipsea sa imi doresc sa traiesc,SENSUL.Acum imi doresc mai mult ca niciodata sa nu capitulez in fata vietii,sa nu ma inscriu in lunga lista de RATATI.Aparitia ta in viata mea in da un sens,imi doresc sa fiu mai buna.
Tot ceea ce imi doresc acum e sa pot spune “TE IUBESC”,sa nu dezamagesc,sa fii primul lucru pe care sa il descopar dimineata,atunci cand ma trezesc.Indraznesc sa te doresc pe TINE ,pentru totdeauna,sa adorm cu tine,sa ma trezesc cu tine,sa iti pot oferii o floare doar pentru ca e…miercuri.Dar in acelesi timp simt cum ma curpinde TEAMA,teama ca toate acestea vor ramane doar simple dorinte irealizabile,ca nimic din toate astea nu se va materializa.Dar continui sa fiu optimist,optimism a carui doza a crescut odata cu aparitia ta in viata mea.As vrea ca sufletele noastre sa se intalneasca acolo…sus…in eter
si sa formeze un TOT,sa poata forma o pereche pentru totdeauna.Imi e de ajuns sa te privesc,si am senzatia ca pot zbura,ca nimic nu e imposibil. Da…sunt indragostit…de tot ceea ce te defineste..de tot ceea ce iti apartine,de zambetul tau,de privirea ta,de ochii tai…de buzele tale….de parul tau….DE TINE.Traiesc sentimente pe care nu le pot exprima in cuvinte,nu gasesc cuvintele necesare care pot exprima cat mai fidel ceea ce simt.

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri